
I går stod den på sæsonafslutning for størstedelen af foreningens ungtrænere 🙌
Vi lagde ud med et par sjove og udfordrende timer i Go’Monkey, hvor der blev klatret, grinet og skubbet til grænserne 🌿💪
Efterfølgende rundede vi dagen af med fællesspisning hos Dalle Valle – en hyggelig afslutning med god stemning 🍽️
Det allerbedste ved dagen er dog, at stort set alle har givet udtryk for, at de gerne vil fortsætte efter sommerferien – og vi har endda fået nye tilkendegivelser fra flere 💥
Nu går planlægningen i gang med at finde den bedste fordeling af ungtrænerne til næste sæson, og vi glæder os til at bygge videre på det stærke fællesskab.
Der er samtidig flere spændende og fede tiltag i støbeskeen, som ungtrænerne kan se frem til, når vi starter op igen i september